Thursday, October 6, 2011

my best frend ria at MUCH???

if u ask me...
who ur best frends here.. nenek will answer

1. SITI NUR PEX UIH PUIH PUIH PUIH
(here pic of she)
with jelingan cute2 anjeng
she is my besfrend
why she became my bestfrend??
because she vey2 sportive frend...
ye erk??? camtu lew gamak nyew...

2. YUNK DE'GOYUNK DE'GOYUNK JANDATISTA
(here pic of she)
she is my frend
why???
because we same gediwk2 at all...

3. NURSHAKIERASHANKARIETA
(here pic of she)
she oso my frend to...
she became my frend because she very understanding me...
what ever !!! ~~

4. JONAD JANDA JAWARIAH a.k.a TRIPLE JJJ
(here pic of she)
OMG... 
its JJJ and me at KFC... dating sakan nampak...
smile when people shoot for ur pic...

this is my frenswoman here...
watever we do... watever we go... always together
must beand for sure nenek will miss them very2 much..
gadoh dah jadi pekara biasa bagi kengkawan...
macam adik beradik...
air di cincang takkan putus
kami memang dah macam adik beradik
harap2 kami still bekawan sampai bila2...

i love you ol
as ur brother and frend...

ikatan ukhwah terjalin suda
kawen jangan lupe jemput tau
ti nenek kawen... nenek akan jemput korunk sefamily...
doakan je nenek ada rezeki nanti...


No comments:

Post a Comment